24 September 2012

Hakeem dan mesin basuh

Kalau sebelum ni dah rakam aksi kepala sofea berbalut sebab accident, kali ni nak tunjuk aksi hakeem dengan mesin basuh pulak. hihihi...

Sesuai dengan perangai hakeem yang suka memanjat dan berada ditempat tinggi. Sengaja tiap kali spin baju aku letak  hakeem atas mesin basuh tu.

Bukan main suka lagi hakeem bila mesin basuh tu bergegar. Daripada menangis terus senyap. Tersengih-sengih kat atas mesin basuh tu....





* Rumah aku ada dua mesin basuh. Satu manual, satu auto. Yang manual tu tempat spin dah rosak. Aku suka basuh guna manual. Jadi bila nak spin kena pindahkan ke mesin auto... :)

3 Comment:

IntaNBerliaN said...

hihiii kalu camni, asal nangis je ltk ats mesin basuh.. hehe

Riena Haiqal said...

tingginya Hakeem... heheheh (^_^)

Momma AA said...

mcm2 cara nak buat anak diam ek azi.. alololo.. sweet moment.. nti bila hakeem dah besar leh tunjuk kat dia.. hakeem noti ek.. cian mummy dia...