20 February 2013

Ciuman sofea untuk adiknya

Lately hakeem agak manja. Pantang nmpk aku bergerak mula menangis. Nak suruh aku dua puluh empat jam berkepit ngan dia jer. Mgkin naluri hakeem dh boleh rasa yg dia akn kena tinggal tak lama lg kot...

Kalau time tidur lgi la. Klu menyusu duduk, pastu tertido, alamat kena pgku smpi dia jaga. Klu angkat letakkan atas katil confirm melalak. Klu time xde keje mmg aku pgku je dr nk kena dgr dia jerit. Satu hal nk pujuk.

Then sementara duk pangku hakeem aku pn sembang2 dgn sofea....


Mama : adik comelkn bila tidur.

Sofea : tak come pun.

Mama : mai sayang hakeem. Tengok hakeem comel je tido.

Sofea : (cium pipi sikit ala2 kena xkena)

Mama: pandai... Mcm tu la syg adik.

Sofea : biar pia cium kuat2 (kali ni sofea cium ada bunyi)

Mama: ala pandainya anak mama. (smbil tepuk tgn)

Sofea : biar pia cium kuat2 dan laju (kali ni cium berbunyi dan letak mulut lama2 kt pipi hakeem.


Aku dah tak tahu nak kata apa dah. Sweet sgt2.... Hihihi...


*BE ke-dua, tiga & empat 2013 dh menjelma...

5 Comment:

Kakzakie said...

Suka bila kena puji sebab itu dia nak buat lagi dan lagi dan lagi... bijak kan:)

Myra Jay said...

Sweet Moment :)

BTW tahniah atas kehadiran BE baru ye :D

tenku butang said...

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bijak la bila dipuji nak buat lagi hehehe...sweet jer

Ibu Lala said...

sweet sangat kan...