01 March 2013

Bila sofea bosan ...


Susun barang dia dalam almari hias.

Main-main pintu almari dengan hakeem

Last-last pecahkan kaca dalam almari tu... 
Mahunya tak pecah 15kg punya tubuh...

Alahai tak tahu nak cakap apa dah kat sofea. Kesian sangat tengok anak aku ni. Setiap hari tak sah kalau tak keluar perkataan mana pia nak jumpa kawan... pia pun nak pergi jumpa kawan... mana kawan pia tu... mama kawan pia ada kat sana tu.... Itu yang almari pun jadi buat main. Sabar ye sofea satu bulan lagi mama anta sofea ke taska balik.


* BE/CPUV ke-lima & enam 2013 telah muncul.

4 Comment:

Kakzakie said...

Oh...dah pandai berkawan masa di Taska tu yg dia boring bila lama tak jumpa kawan..

IntaNBerliaN said...

alahaiiii siannya sofea.. dia rindu nak main dgn kawan..

Nora Karim said...

ish.. bahaya ni main smpi pecah kaca tu... siannya dia...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alahai sofea nk kawan rupanya