Kedai gunting rambut murah


Balik kampung hari tu walaupun sekejap sempat jugak aku pi potong rambut. Memang awal-awal dah mintak izin mr. mama nak gunting rambut. Wajib mintak izin suami dulu kan? :)

Kedai gunting rambut ni jauh dari jalan utama dan duduk dalam kawasan rumah orang. Barbernya cina. Aku tak faham betul kalau cina beniaga kat ceruk mana pun laku. Kalau melayu dah lama lingkup lebih2 kat tempat jin bertendang macam ni. Bukan nak blaim but its true!

Dah terlangsung, aku suruh sofea potong sama. Nasib dia nak. First time tau sofea potong rambut kat kedai. Selama hari ni aku yang potong sendiri sebab dia tak bagi kalau ada orang nak pegang rambut atau kepala dia.

Nak tunjuk omaknya potong rambut tak boleh dosa. Tunjuk gambar anaknya je la..
 
 Comel tak kak ton pia.

Puih hati. Potong rambut dua kepala only RM 9.00..
Mana nak dapat. Paling murah pernah aku dapat RM 7.00/head kat perak sana nun.
KL lagi la mahal nak mamp*s.

3 comments:

Myra Jay said...

Alahai comelnyer rambut macam tu :)

Nak gak la buat camtu :D

Amanda Suria said...

Terus ghuper anak cina dh ha....kat seremban still ada lg kedai2 mcm ni.

Anonymous said...

seremban area mana???

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY