19 November 2013

#Bundle Collection : MY first boots

Walaupun masa cuti tanpa gaji aku ada sikit sikit bercucuk tanam. Cili api, daun sup ngan pokok bunga je punnn.. Itu pun semua dah mampus.. hahaha.. Pokok cili tu aku tak siram. Letak pulak kat tengah panas terik. Melayu habis. Pokok bunga aku pulak dah kena timbus dek baju bundle. Grrr je ngan mr. mama. Tak bolehla bini nak berbakti pada tanah sikit. Tapi idakla aku ada kasut but (begitu ke ejanya). Gilo setakat tanam pokok bunga jirus pun macam tak jirus nak berkasut but bagai. Lainla arwah mak dulu tiap pagi sebelum aku gi keje dah pegang cangkul pi bersihkan semak. Buat batas, tanam pokok ubi. Rajinnye lahai arwah mak dulu....

Warna ungu u... Sedap tau kasut but ni. Tak macam kasut but jenis getah zaman mak aku dulu. Ringan je. Sekarang kan musim hujan. Lecak jalan nak pi jengok bundle belakang rumah aku tu. Kenalah pakai kasut but. Nasib my bundle ada jual ni.


Aku jual RM 10.00 tak ada orang nak beli. Mahal. Tak nak sudah aku pakai sendiri. 
Crocs tu...


1 comment:

Lemmy Darimi said...

Salam...tuan beli but ni kat mana...hrp info

 
Copyright by Aziazidah