17 June 2014

#For Sale : Jeans Beg

-BOOK-
 Kalau nak beli asing-asing pun boleh.  Tote beg RM 29.00. Purse RM10.00. Rugi baik beli one set. Purse boleh letak buku buku bank ke buat pencil box ke kan... Beg ni ada zip. Dalam ada satu poket. 

-BOOK-
Beg ni dalam color biru kosong. Saje buat untuk jinjit jinjit buat letak bekal pi keje pn cun. Tak pun letak pamper botol anak is sesuai jugak. Tak ada penutup@zip. Luar tu ada satu poket besor.

-SOLD-
Measurement : 14"width X 13" height X 2"
Price : RM 29.00
Dalam ada poket dua compartment. Leh letak note book and hp. Tak ada zip ya... 

-SOLD-
Measurement : 13"width X 12" height X 2"
Price : RM 25.00
No poket inside mahupun zip. Kosong gitu jer. Dalam pun pakai kain biru kosong jah.


Kalau uolls berminat email edyeda@gmail.com yer....
Visit MYLILSHOP