Contest

Hisapan Pertama Hakeem

Akhirnya Hakeem dah pandai minum guna straw.... Dua hari lepas aku macam biasa tiap kali minum air guna straw mesti sua sikit kat hakeem, tujuan nak mengajar. Memang tiap kali orang minum air berstraw mesti dia ngendeng-ngendeng nak. 

Selalu sua hakeem hanya gigit je straw tu. Pastu kalau kita cakap, hakeem hisap hisap mesti tak boleh-boleh hisap. Kali ni tak cakap suruh hisap pun tetiba hakeem dah boleh sedut dengan sendirinya.


Dekat sebulan jugak aku ajar hakeem menghisap guna straw. Finally berjaya...

3 comments:

mama irfan said...

alhamdullillah... senang la sket kalu dah pandai hisap straw

Riena Haiqal said...

eh eh.. dah pandai dah nak guna straw yer... kalau Haiqal dia asyik gigit jer sekarang ni.. macam Hakeem juga mula2 tu.. lepas tu dia siap bagi kat mulut saya suruh saya gigit pula.. nak minta ajar la tu macamana cara nak hisap...

IntaNBerliaN said...

yeayyyy hakeem pandai.. dh blh hisap guna straw :-)

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY