06 October 2012

Order Customer : Beg Piknik

Hari ni nak tunjuk kat gambar BEG untuk buat pergi PIKNIK yang customer order. 
My customer act. mintak buatkan beg untuk letak bekal makanan nak bawak pergi opis.
Nak letak nama BEG BEKAL MAKANAN buruk benar bunyinya.
Jadi aku bubuh nama BEG PIKNIK sedap sikit kan.......... 


.
Material Luar : Jeans brand GAP

Beg selawa ini (lawa ker?) berani ke korang nak bawak bekal nasi dengan lauk sambal udang petai, sayur lemak. 
Kalau tumpah mahu menangis wooo...

Letak bread and jem oklah. Kalau nak buat pegi photoshoot sambil berkelah sesuai bebenar rasanya.

Material Dalam : English cotton.
Tepi beg aku letak getah supaya tak kembang.

Kalau sesiapa yang berminat nak tempah bolelah 
email : edyeda@gmail.com.
Thanks...

6 comments:

QasehnyaRania said...

tak pe tumpah boleh basuh..hehe
cantik simple ;)

pandai u azie ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Azi..cantik!buat bag isi telekung pon...blh kot:)

Riena Haiqal said...

wah cantik pula.. memang rasa macam tak nak letak makanan jer beg lawa ni.. heheheh. boleh letak barang2 makeup kot. (^_^)

eza miza said...

Wah.. Cantik.. Boh bekal kering ok je... Kalo yg berkuah, meraung.. Cantekk sgt..heheh

PinkUmmi said...

wah kretipnye..cntik beg...

IntaNBerliaN said...

makin maju bsnes azi..

 
Copyright by Aziazidah