Contest

Dua beradik

Inilah wajah terkini hakeem dan sofea. Tiap-tiap hari diorang ni nak main kat luar rumah. Tak kira waktu, pagi petang siang malam.  Hujan panas pun tak hirau. Sebab tu kena pakaikan topi.

Hakeem tak ada topi. Aku pakaikan mr. edy punya. Pasni kena beli...

Tengok tu sampai basah rambut sofea. Kuat betul berpeluh.

Sofea sebenarnya bosan duduk rumah, tak ada kawan. Tiap-tiap hari cakap nak pergi sekolah... 
Tak lama dah, dua bulan lebih je nak anta semula ke taska.. Nanti boleh dapat ramai kawan.

5 comments:

Marya Yusof said...

Alolooo...comeinye adik beradik ni!Msia panaskan? Kat sini pun dah start summer...

Myra Jay said...

Comelnyer 2 beradik ni, nampak pemalu semua gambar menunduk je :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comey sguh dua bradik ni hehe

Eca Dwinky Asha said...

geram tul tgk sofea tu...muka sofe ada iras2 muka anak ipar kaklong eca..nama dia zulaika....dri rmbut,tembab sebijik la mcm sofea. :)

IntaNBerliaN said...

eh, azi dah nak start keje ke

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY