30 October 2013

#Bundle Collection : Bangle

Masa aku zaman sekolah dulu bangle yang paling glamour dipakai budak-budak sekolah adalah jenis silver berantai tu. Baling anjing pun anjing boleh matik. Yang tebal tu. Yang haluih tu baling ke cicak je boleh. Tebal-tebal tu lelaki suka pakai. Macam aku aku tak suka sangat bangle bangle ni. Jam ngan gelang pun aku malas pakai inikan pulak accesories2 camnih. 

But mr. mama sukalah kumpul benda alah ni. Expecially yang branded branded. Kalau hilang satu gelang dia habis kecoh satu dunia. Mana tak bila nak mandi tak reti nak simpan. Main tinggal je atas meja makan. Kalau main komputer bukak letak atas meja jahit. Yang bini dia memang jenis mata tak boleh nak tengok kesepahan sangat terus simpan kat tempat yang tak nampak dek pandangan mata. Peh tu lupa mana ntah letak. Tu yang bising mr. mama...

Seminggu bangle ni duk terduduk atas meja jahit aku tu. Terniat jugak nak mentry..


my hand. cantik jugak kan.

Boleh baca?. 
Sebab brand dia tu yang aku rembat simpan. Mind set...
 
HERMES
PARIS
MADE IN FRANCE


eh betul ke ni bangle ke apa panggilnya?

0 Comment: