04 June 2012

Second time balik kampung

Sekarang cuti sekolah dan aku telah selamat berada di kampung sejak hari jumaat lagi. Bagi yang tak ada anak + fulltime housewife + businessman memang tak tahu tarikh cuti sekolah ni.


Kalau cuti sekolah, kenduri pun banyak sana sini. Orang kampung kalau kita tak balik bila time bergulai (kenduri) mulala bising. Walau pun padahal kenduri tu sedara belah yang mana mana tah.


Ini kali kedua tuk tahun 2012 kitaorang balik kampung. Kali ni naik kereta la pulak. First time balik kampung kitarang naik lori. Kali ni tak larat dah nak naik lori. Boleh recall entry naik lori kat SINI.


Kitaorang balik tak lama. Petang ni dah nak bertolak balik KL semula. Tak boleh balik lelama nanti huru hara jadinya bisness.

3 Comment:

IntaNBerliaN said...

a'aa kan.. bila dah ada bisnes ni.. susah nk jejln lama2 kn..

Riena Haiqal said...

walaupun balik kejap jer dah memadai dah kan.. kalau dah berbisnes ni takleh nak tinggal lama2.. kang huru hara pulak kan.. :)

Azi said...

intanberlian : itulah, nak balik ni pun fikir 4 5 kali..

riena haiqal: memadai dr xbalik kan..