Cek nuffnang ke-2


Alhamdulillah setelah empat tahun berblog ini kali kedua terima cek dari nuffnang. Lambat giler kan jika dibandingkan dengan blogger blogger yang lain. Tak apalah apa nak dikata. Blogger suam-suam kuku. Bersyukur pada apa adanya. Daripada tak ada langsung... Sekarang aku tengah sibuk bersurvey pulak. Nanti aku cerita kemudian..

Aku cashout hari tu 30/4, minggu lepas baru dapat. Belum masuk dalam bank lagi ni. Tak sabar nak beli apa yang di idamkan. Betullah uolls kalau nak cashout duit dalam akaun nuffnang kena hujung-hujung bulan. Sebulan lepas tu dah boleh dapat...

2 comments:

Mimi Azirah said...

Wah tahniah...byk tuh..hehehe

MAT NOR said...

Alhamdulillah dan Tahniah, rezeki dari Nuffnang

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY