Betulkan Desktop/Taskbar yang terbalik@senget


Sofea sudah kacau aku punya PC sampai jadi cam gini..


Lihat taskbar sudah kesengekan. 
Dulu sofea penah terbalikkan taskbar jadi cam gini..
Hebat betul tangan sofea sekali sentuh je semua tunggang langgang.


Cammana nak betul kan desktop jadi normal.
Mata aku dah naik juling tengok senget-senget ni.
Hari itu aku ada mouse senang tarikkan je taskbar ke bawah.
Kali ini mouse pun dah dirosakkan sofea.
Payah nak guna tangan nih.
Takpe akhirnya godeh punya godeh berjaya jugak.

Sangat mudah ok. Cara-caranya begini :-

     1. Right klik dekat desktop.

     2. Klik Graphic Options ---> Rotation ---> Normal

     3. Desktop/Taskbar kembali normal.


note : Maafkan tuan belog yang sememangnya sangat lembab dalam hal-hal IT.

2 comments:

tinta said...

hehe..nasib baik u ada buat guideline..saya dah terkena sebab tengah bersihkan keyboard..tup tup jadi tunggang terbalik...

thanks ya

Zoe said...

tengkiu..tengkiu..tengkiuuuu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY