08 March 2013

Beg Jinjit Jinjit Lagi

Aku tak tahu nak bagi nama apa kat beg ni. Tapi sebab kalau nak pakai beg ni hanya boleh jinjit dengan tangan, tak muat nak letak atas bahu celah ketiak jadi aku sesukati namakan beg ni sebagai Beg Jinjit. Sama  je macam beg yang pernah aku sebelum ni kat SINI dan SINI


 
Measurement : 10" width X 6.5" height X 3"

Cuma kali ni ada pertambahan poket di bahagian depan. Customer request. Poket depan tu aku guna poket seluar jeans pastu aku potong bahagian bawah kasi jadi empat segi. Tetambah bling bling sesikit. Hat bunga zip jeans tu boleh cabut kalau tak suka sebab aku buat macam brooch. Beg ni akan menemui pemiliknya di terengganu.  

Berminat dengan hasil kerja tangan saya? Email edyeda@gmail.com untuk sebarang pertanyaan.

2 comments:

Kakzakie said...

Cantiklah Azi... macam kakak kata kalau kakak buat isi telekung pun sangat sesuai.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik la kak

 
Copyright by Aziazidah